luni, 24 septembrie 2007

24 Septembrie........Inceput........

Azi , 24 Septembrie a inceput cam de cacat deoarece am reusit sa imi pun ceasu la 7 si ma trezesc la 10 jumate , timp in care am lasat-o pe Alexandra prietena mea sa astepte sa apar pana la urma.

Starea de spirit la fel cum a inceput ziua , durere de cap , probleme tehnice cu stomacu;)) , somn , lene , aproape inconstienta.

Anunt : Cumpar zi buna , 24 septembrie , setari la domiciliu la domiciliu

Acu e ceasu ....... 10 : 54 AM:D , la 12 jumate ghici cine incep , orele , funny nu? Mai ales ca ma gandesc ca ma duc la "liceu" , boboc , dar asta conteaza mai putin si intru intr-o clasa plina 98% cu retardati sau cocalari cu coama si adidasi de fotbal illoti la 100.000 , made by obor & gorjului.


Tocmai vroiam sa scriu cenzurat plm sau sa ma abtin , dar PULA MEA frate , e naspa asa.......


O astept pe Alexandra , probabil ea o sa faca ziua asta mai buna , mai mult ca sigur , altcineva nu vad , cn , vb mai pe seara:D:D

Niciun comentariu: